Thursday, January 24, 2008

CONVINS IN 10 MINUTE

PARIU Raducanu e convins ca poate ajuta Universitatea sa evite retrogradareaPARIU Raducanu e convins ca poate ajuta Universitatea sa evite retrogradarea
"U" CLUJ Fostul stelist Claudiu Raducanu nu a stat pe gânduri când a fost ofertat de echipa de pe "Ion Moina" si a acceptat cât ai zice peste.

Ex-atacantul formatiei Steaua spune ca este bucuros de venirea sub comanda lui Alpar Meszaros promite minimum sapte goluri în retur si crede ca "U" se va salva de la retrogradare.

Claudiu, care sunt primele impresii alaturi de noii colegi?

Din punctul meu de vedere, totul este ok. Baietii sunt de gasca si avem un colectiv valoros. Il cunosc foarte bine pe Martin Tudor, cu care am fost coleg la Steaua. "U" are multi jucatori buni si cu munca ne putem salva de la retrogradare. Daca nu credeam în acest lucru, nu as fi venit la Universitatea.

Cât de greu ai fost convins sa vii la Cluj?

Am fost sunat de domnul Dobos, iar în zece minute am si acceptat. Voi semna, cel mai probabil, joi un contract pe patru luni, iar daca ne vom salva de la retrogradare, as vrea sa ramân si în sezonul urmator. Este bine ca la aceasta echipa au fost adusi multi jucatori valorosi în pauza de iarna, care vor aduce în retur un plus de valoare.

Tu ce îti propui la "U"?

In primul rând vreau sa ne salvam. Sper sa contribui si eu. Vreau sa marchez minimum sapte goluri. Abia astept sa joc pe "Ion Moina". Am înteles ca sunt niste suporteri fanatici, iar acestia ma ajuta foarte mult. Si la Steaua, când simteam ca am sprijinul fanilor, jucam mult mai bine.

Apropo, nu îti este dor de perioada de la Steaua?

Cum sa nu îmi fie dor? Au fost momente deosebite acolo, cea mai buna perioada a carierei mele. Am câstigat si un titlu de campion acolo. De asemenea, am fost si golgheter în Liga I. Abia astept sa joc împotriva lor. Toate meciurile vor fi pentru mine speciale la "U", dar cred ca cel din Ghencea va fi ceva aparte.

from prosport.ro

No comments: