Tuesday, February 19, 2008

'BUFON' DE LA CLUJ-NAPOCA

Pieter MerlierPieter Merlier
Pieter Merlier, goalkeperul care a activat în ultimii ani pentru Zulte Waregem şi Maccabi Herzliya, spune că se teme de frigul din România şi că a venit la Universitatea pentru a scăpa de un preşedinte nebun. Noul portar al clujenilor a semnat luni seara un contract pe doi ani şi jumătate, după ce la primul antrenament efectuat pe “Ion Moina” i-a încântat pe spectatori şi colegi cu glumele sale.

Care este prima ta impresie despre România?
Este foarte frig aici. A fost un şoc pentru mine. În Belgia nu era atât de frig, dar am înţeles că se va încălzi şi aici şi că nu vor mai fi probleme. Ar fi bine pentru că este foarte greu să jucăm în aceste condiţii. Pentru un portar este şi mai greu pentru că terenurile îngheţate afectează genunchii şi articulaţiile mâinilor.

Cum ţi se pare noua echipă?
Am găsit aici jucători foarte talentaţi. Sunt chiar mai buni decât mulţi jucători cu care am evoluat în campionatul Belgiei. Coechipierii sunt foarte prietenoşi şi mulţi dintre ei vorbesc engleză sau franceză. Cu antrenorul vorbesc germana, deci nu cred că voi avea probleme de acomodare.

”U” este pe ultimul loc, la opt puncte de evitarea retrogradării. Nu te sperie această perspectivă?
Cred că putem salva echipa. Trebuie să o facem. Probabil a fost o situaţie mai grea în tur, dar acum s-a schimbat preşedintele, antrenorul şi s-au făcut multe transferuri. Lucrurile încep să se mişte şi dacă cei de aici nu-şi doreau ca echipa să se salveze nu făceau toate aceste lucruri.

Primul meci va fi cel cu Rapid, în deplasare. Crezi că puteţi învinge?
Orice este posibil. Suntem mulţi jucători noi cu mult entuziasm şi nu avem nimic de pierdut. Mă bucur că am ajuns la „U” şi că am scăpat de echipa din Israel, unde am avut multe probleme cu un preşedinte nebun.

Toni Doboş cum este?
În niciun caz nu este nebun ca cel din Israel. Este un preşedinte care ştie mult fotbal şi cu care mă înţeleg foarte bine. Este un profesionist. Sper că vom lămuri şi ultimile detalii contractuale, deoarece vreau să ştiu sigur ce se va întâmpla în vară dacă retrogradăm.

from prosport.ro

No comments: