Saturday, February 23, 2008

COPOS:"NU MA SIMT BINE DELOC"

George CoposGeorge Copos
George Copos, acţionarul majoritar al Rapidului, s-a declarat dezamăgit de rezultatul meciului cu Universitatea Cluj, dar a precizat că are în continuare mare încredere în antrenorul Mircea Rdnic şi în jucători.

"Nu ne-am pregătit psihic bine şi am căzut după golul de 2-1. «U» a fost peste noi şi a meritat victoria. Eu sunt ardelean şi sper ca «U» să rămână în Liga I. [...] Nu mă simt bine deloc. Dacă vrei adrenalină, investeşte 3-4 milioane într-o iarnă la Rapid, şi vezi ce se întâmplă după aia. Am încredere că Mircea Rednic va face reparaţiile necesare până la meciul cu Unirea. Voi avea mare încredere în continuare în antrenor şi jucători", a spus Copos.

Rapid a pierdut sâmbătă, pe teren propriu, partida cu Universitatea Cluj, contând pentru etapa a 20-a din Liga I, cu scorul de 2-1.

from prosport.ro

No comments: