Friday, February 22, 2008

DUEL SARBESC

Jovanovic (în dreapta) speră ca „U“ Cluj să se salveze de la retrogradareJovanovic (în dreapta) speră ca „U“ Cluj să se salveze de la retrogradare
ȘOC Nemanja Jovanovic de la “U” Cluj şi Ranko Despotovic de la Rapid se vor afla sâmbătă faţă în faţă.

Atât giuleştenii, cât şi ardelenii trag nădejde că în prima partidă oficială din 2008 golurile vor veni din ghetele sârbilor din avanposturi. Atacantul alb-negrilor speră ca el să fie cel care îl va consola pe giuleştean după meci.

Nemanja Jovanovic a înscris cinci goluri pentru clujeni în turul campionatului şi nu uită că şi-a început seria de reuşite în partida cu giuleştenii. „Am marcat în tur şi sper să o fac şi în Giuleşti. Am auzit că ar avea ceva probleme în defensivă”, declară sârbul Universităţii înaintea plecării spre Bucureşti.

Atacantul spune că nu-l sperie Rapidul, chiar dacă giuleştenii nici nu vor să audă de un rezultat prost cu ultima clasată. „Eu sper să luăm cel puţin un punct, dar suntem pregătiţi pentru victorie. Nu cred că am avea pretenţii prea mari dacă ne-am dori un succes cu Rapid. Avem o echipă mult mai motivată decât în tur şi am transferat jucători cu mare experienţă. Bundea, Silvăşan, Răducanu sau Şoltuz au sute de meciuri în primul eşalon”, mai spune Nemanja, care abia aşteaptă să-l cunoască pe Ranko Despotovic, noul atacant al Rapidului. „Nu-l cunosc pe Ranko, dar am auzit că este un atacant bun. Abia aştept să ne cunoaştem şi să vorbim. Noi sârbii suntem foarte ataşaţi unul de altul şi păstrez legătura cu mai toţi jucătorii sârbi din România. Vom vedea pe teren cine e mai bun dintre noi doi”, speră Jovanovic.

Nu-l cunosc pe Ranko, dar am auzit că e un atacant bun. Vom vedea pe teren cine e mai bun dintre noi.
Nemanja Jovanovic, atacant „U“ Cluj

175 de mii de dolari a costat transferul lui Nemanaja Jovanovic la „U“ Cluj de la Pandurii Târgu Jiu.

from prosport.ro

No comments: