Saturday, February 23, 2008

Meszaros: "U" e echipă mare, nu moare niciodată

"Universitatea e o echipă mare şi nu moare niciodată. Puterea noastra şi principalul nostru atu a fost faptul că suntem o mare familie", a declarat antrenorul lui "U", Alpar Meszaros, la finalul meciului câştigat, 2-1, în deplasare, cu Rapid.
Tehnicianul bucureştenilor, Mircea Rednic, a apreciat în special evoluţia lui Dorin Goga, autor golului victoriei clujene. "Universitatea ne-a dat o palmă. Noi am jucat prost, iar ei foarte bine. Nu se poate ca un singur om să facă ce a făcut cu apărarea noastră. Am avut un gol refuzat şi, posibil, încă un penalty refuzat. Nu ne-am luat precauţii speciale pentru Goga, pentru că noi avem jucători de echipă naţională. Ce am face în duelurile cu Steaua şi Dinamo, dacă pentru Goga ne-am lua măsuri speciale? Clujenii ne-au surprins prin mobilizare şi dăruire", a spus Rednic.

Primarul Emil Boc, care a ajuns la meci la pauză şi a stat în mijlocul fanilor clujeni, aa ieşit din galerie răguşit, dar bucuros. El a ţinut să ramintească faptul că a avut dreptate atunci când a declarat că, o dată cu venirea lui Toni Doboş la "U, şansele de salvare de la retrogradare sunt de 90 la sută. De asemenea, primarul a precizat că rămâne în picioare varianta vânzării clubului unui investitor privat şi a precizat, cu zâmbetul pe buze, că valorea clubului a crescut după victoria din Giuleşti. Boc a promis că va mai merge la meciurile Universităţii, atât la cele de pe propriul teren, cât şi atunci când cujenii vor mai juca în Bucureşti.
Mihai MOGA, Alin ŞUTEA (Bucureşti)

No comments: